Umut Sk 10/12, AND Plaza Kat:16, 34752 Ataşehir/İstanbul
+90 (216) 570 19 46

Sezgisel, zengin özelliklere sahip, uygun fiyatlı müşteri destek yazılımı

Freshdesk ile yapabilecekleriniz:

Tüm müşteri etkileşimlerinizi tek bir yerde toplayın

Tekrarlayan işlerinizi otomatikleştirin ve zamandan tasarruf edin

Sorunları daha hızlı çözmek için diğer ekipler ile işbirliği yapın ve daha fazlası için...

Şimdi Deneyinİletişim

E-posta desteğinizden çok daha fazlasını yapın

Verimlilik için iş akışlarını otomatikleştirin

Etiketleme ve destek taleplerini atama gibi görevleri otomatikleştirerek çok daha verimli olarak müşterilerin sorunlarını çözmeye odaklanabilirsiniz.

Müşterilerinizi nerede olurlarsa olsunlar destekleyin

Müşterilerinizin size kendilerini rahat hissettikleri yerden – e-posta, sosyal medya veya web sitenizden – ulaşabilmelerini sağlayın.

Destek talebi çözümleri için hedefler belirleyin

Temsilcilerinizin kendilerine gelen tüm sorunlara zamanında yanıt vermelerini sağlamak için hizmet seviyesi hedefleri belirleyin.

Bildirimlerle her şeyden haberdar olun

Yardım masanızdaki önemli olaylar hakkında bildirimler alın ve mobil olduğunuz zaman dahi uyarılar gelsin. Etkileşimi sürekli tutun.

Sorunları daha hızlı çözmek için iş birliği yapın

Freshdesk’in yerleşik tartışma bölmesi ile destek talepleri üzerinde çalışırken dahi sorunları çözmek için ekip arkadaşlarınızdan yardım alın.

Kararları desteklemek için verileri kullanın

Ekibinizin sorunları ne kadar hızlı çözdüğünü veya en meşgul anlarını anlamak, yorumlamak için doğru ölçüm ve raporları takip edin.

Destek Hizmetleri Artık Çok Daha Basit

Destek kanallarını birleştirin

Destek kanallarınızı düzenleyin – E-posta, Telefon, Sohbet ve daha fazlası – böylece tüm müşterilerinize tek bir yerden yanıt verebileceksiniz.

Konuşmaları kolayca yönetin

Trendlerin farkında olun, öncelikleri belirleyin, destek taleplerini doğru temsilcilere atayın ve tek bir yerden daha hızlı çözüm sunun.

Daha etkin konuşmalar

Freshconnect üzerinden destek taleplerini tartışmak ve onları çözmek için herkesi- temsilcileri, iş arkadaşlarınızı veya harici iş ortaklarınızı – davet edin

Destek talebini paylaşın

Destek talebini paylaşarak diğer ekiplerle paralel olarak çalışın ve herhangi bir noktada görünürlüğü kaybetmeden cevapları bulun.

Bilgi Bankası

Müşterilerinizin daha hızlı yanıt almaları ve basit sorunları kendi başlarına çözebilmeleri için eğitimler veya “kendin yap” kılavuzları oluşturun.

Forumlar ve Topluluklar

Kullanıcıların soru sorabileceği ve ürününüzle ilgili tartışmalara katılabileceği topluluklar oluşturun ve bunları destekleyin.

Takım Panoları

Destek hedeflerinize ulaşmak için özelleştirilebilir Ekip Panoları aracılığı ile ekiplerinizi kolayca izleyin ve veri odaklı kararlar alın

Yedi Widget Türü

Yedi widget türüyle önemli ölçümleri yakından izleyin. Sadece tek bir tıklamayla trendleri tespit edin ve istediğiniz zaman kapsamlı raporları inceleyin.

Gartner Peer Insights Müşterilerin Seçimi
Freshservice, yine ITSM yazılımı için müşterilerin tercihi oldu. En kullanışlı servis masası yazılımı 2019 yılı en sevilen yazılım!

Her ölçekteki 150.000'den fazla işletme Freshdesk'e güvenmektedir.

Freshdesk, sınıfının en iyisi destek talebi, self servis ve raporlama özellikleri bir arada sunuyor.

freshservice_blossom
SPROUT
Başlangıç için
  • E-posta ve sosyal destek talep sistemi
  • Destek Talebi Dağıtımı
  • Bilgi Tabanı
  • Destek Talebi Trend Raporu
  • Veri merkezi konum

freshservice_blossom
BLOSSOM
Standart Destek için
  • Sprout’daki herşey
  • Otomasyonlar
  • Çakışma Tespiti
  • Freshworks Market App
  • Yardım Masası Raporu
  • SLA Yönetimi
  • İş Saatleri

freshservice_garden
GARDEN
Verimli Olmak için
  • Blossom Planındaki Özellikler
  • Zaman Takibi
  • CSAT Anketleri
  • Performans Raporları
  • Birçok Farklı Dilde Bilgi Tabanı
  • Özel Uygulamalar

Freshservice_Estate
ESTATE
Performans için
  • Garden Planındaki Özellikler
  • Çevrimsel Yönlendirme
  • Özel Roller
  • Portal Markalandırma
  • Özel Raporlar ve Kontrol Panelleri
  • Müşteri Segmentleri
  • Bilgi Tabanı sürümleri
  • Çoklu ürün
  • Dinamik destek talep formları

Freshservice_forest
FOREST
Kurumsal işletmeler için
  • Estate Planındaki Özellikler
  • Yetenek bazlı yönlendirme
  • Test sistemi
  • Denetim günlüğü
  • Bilgi Tabanı Onay İş Akışı
  • Temsilci vardiyaları
  • İzin Verilen IP Adresleri
  • Temsilci Senaryoları
  • E-posta Robotu
  • Otomatik Öncelik Belirleme
  • Makale önerici
  • HIPAA Uyumluluğu