E-posta desteğinizden çok daha fazlasını yapın

Verimlilik için iş akışlarını otomatikleştirin
Etiketleme ve destek taleplerini atama gibi görevleri otomatikleştirerek çok daha verimli olarak müşterilerin sorunlarını çözmeye odaklanabilirsiniz.

Müşterilerinizi nerede olurlarsa olsunlar destekleyin
Müşterilerinizin size kendilerini rahat hissettikleri yerden – e-posta, sosyal medya veya web sitenizden – ulaşabilmelerini sağlayın.

Destek talebi çözümleri için hedefler belirleyin
Temsilcilerinizin kendilerine gelen tüm sorunlara zamanında yanıt vermelerini sağlamak için hizmet seviyesi hedefleri belirleyin.

Bildirimlerle her şeyden haberdar olun
Yardım masanızdaki önemli olaylar hakkında bildirimler alın ve mobil olduğunuz zaman dahi uyarılar gelsin. Etkileşimi sürekli tutun.

Sorunları daha hızlı çözmek için iş birliği yapın
Freshdesk’in yerleşik tartışma bölmesi ile destek talepleri üzerinde çalışırken dahi sorunları çözmek için ekip arkadaşlarınızdan yardım alın.

Kararları desteklemek için verileri kullanın
Ekibinizin sorunları ne kadar hızlı çözdüğünü veya en meşgul anlarını anlamak, yorumlamak için doğru ölçüm ve raporları takip edin.
Destek Hizmetleri Artık Çok Daha Basit

Destek kanallarını birleştirin
Destek kanallarınızı düzenleyin – E-posta, Telefon, Sohbet ve daha fazlası – böylece tüm müşterilerinize tek bir yerden yanıt verebileceksiniz.
Konuşmaları kolayca yönetin
Trendlerin farkında olun, öncelikleri belirleyin, destek taleplerini doğru temsilcilere atayın ve tek bir yerden daha hızlı çözüm sunun.

Daha etkin konuşmalar
Freshconnect üzerinden destek taleplerini tartışmak ve onları çözmek için herkesi- temsilcileri, iş arkadaşlarınızı veya harici iş ortaklarınızı – davet edin
Destek talebini paylaşın
Destek talebini paylaşarak diğer ekiplerle paralel olarak çalışın ve herhangi bir noktada görünürlüğü kaybetmeden cevapları bulun.

Bilgi Bankası
Müşterilerinizin daha hızlı yanıt almaları ve basit sorunları kendi başlarına çözebilmeleri için eğitimler veya “kendin yap” kılavuzları oluşturun.
Forumlar ve Topluluklar
Kullanıcıların soru sorabileceği ve ürününüzle ilgili tartışmalara katılabileceği topluluklar oluşturun ve bunları destekleyin.

Takım Panoları
Destek hedeflerinize ulaşmak için özelleştirilebilir Ekip Panoları aracılığı ile ekiplerinizi kolayca izleyin ve veri odaklı kararlar alın
Yedi Widget Türü
Yedi widget türüyle önemli ölçümleri yakından izleyin. Sadece tek bir tıklamayla trendleri tespit edin ve istediğiniz zaman kapsamlı raporları inceleyin.

Gartner Peer Insights Müşterilerin Seçimi
Freshservice, yine ITSM yazılımı için müşterilerin tercihi oldu. En kullanışlı servis masası yazılımı 2019 yılı en sevilen yazılım!
Her ölçekteki 150.000'den fazla işletme Freshdesk'e güvenmektedir.
Freshdesk, sınıfının en iyisi destek talebi, self servis ve raporlama özellikleri bir arada sunuyor.

SPROUT
Başlangıç için
- E-posta ve sosyal destek talep sistemi
- Destek Talebi Dağıtımı
- Bilgi Tabanı
- Destek Talebi Trend Raporu
- Veri merkezi konum

BLOSSOM
Standart Destek için
- Sprout’daki herşey
- Otomasyonlar
- Çakışma Tespiti
- Freshworks Market App
- Yardım Masası Raporu
- SLA Yönetimi
- İş Saatleri

GARDEN
Verimli Olmak için
- Blossom Planındaki Özellikler
- Zaman Takibi
- CSAT Anketleri
- Performans Raporları
- Birçok Farklı Dilde Bilgi Tabanı
- Özel Uygulamalar

ESTATE
Performans için
- Garden Planındaki Özellikler
- Çevrimsel Yönlendirme
- Özel Roller
- Portal Markalandırma
- Özel Raporlar ve Kontrol Panelleri
- Müşteri Segmentleri
- Bilgi Tabanı sürümleri
- Çoklu ürün
- Dinamik destek talep formları

FOREST
Kurumsal işletmeler için
- Estate Planındaki Özellikler
- Yetenek bazlı yönlendirme
- Test sistemi
- Denetim günlüğü
- Bilgi Tabanı Onay İş Akışı
- Temsilci vardiyaları
- İzin Verilen IP Adresleri
- Temsilci Senaryoları
- E-posta Robotu
- Otomatik Öncelik Belirleme
- Makale önerici
- HIPAA Uyumluluğu