BT Hizmet Yönetiminizi Sadeleştirin
Bulutta, kullanımı kolay, yapılandırması kolay Freshservice BT Hizmet Yönetimi çözümü ile BT ve diğer işletme süreçlerinizi modernleştirin.
Freshservice, kullanımı kolay, sezgisel, zengin özelliklere sahip, uygun fiyatlı BT Servis Yönetimi yazılımıdır.

Kullanımı ve kurulumu kolay
Freshservice’in modern ve sezgisel kullanıcı arayüzü, eğitim gerektirmeden BT ve BT dışı ihtiyaçlar için özelleştirmeler yapabilmenizi sağlar.

Çok Kanallı Hizmet
Görevleri otomatikleştirin ve e-posta, self servis portalı, telefon ve sohbet aracılığıyla veya kişiler tarafından bizzat dile getirilen sorunlar için destek hizmeti sunun.

Hizmet masanızı oyunlaştırın
Freshworks market içerisinde sunulan araçları kullanarak servis masanızı temsilcileriniz için son derece ilgi çekici ve eğlenceli bir deneyime dönüştürün.

Tüm bilgiler elinizin altında
Satın alımdan kullanım tarihleri dolana kadar olan süreçteki tüm ayrıntılar dâhil olmak üzere kontratların, donanımın, yazılımın ve diğer varlıkların kayıtlarını tutun.

En beğenilen mobil uygulama
En beğenilen mobil hizmet masası uygulamasını iOS ve Android’de kullanın ve yüksek etkiye sahip ancak hareket halinde olan çalışanlarınızı destekleyin.

Ajan verimliliğini artırın
Hizmet verenler, sık tekrarlanan soruları yanıtlamak için hizmet masasındaki hazır yanıtlar özelliğinden yararlanabilir.
Yeniden kullanılabilir şablonlar ile, hizmet verenler zamandan tasarruf eder ve daha yeni, yüksek öncelikli isteklere odaklanabilir.
İş Akışlarınızı kolaylaştırın ve otomatikleştirin
Ajan atamasını otomatikleştirmek için yardım masasındaki istekleri otomatik ata özelliğini kullanabilirsiniz.
Ayrıca, istekleri zamanında yerine getirmenizi sağlamak için iş akışı otomasyonunu kullanarak ihtiyaçlarınıza özel iş akışları da oluşturabilirsiniz.


BT Varlık ve Yapılandırma Öğelerini Yönetin (CMDB & Asset)
Ortamlarınızdan otomatik keşfedilen yapılandırma öğelerinin(CI), etkileşimli bir harita aracılığıyla bağımlılıkları ve ilişkileri görselleştirerek işletmelere nasıl bağlandığını tam olarak görün.
Ortamlarınızda bulunan varlık ilişkilerini ve bağımlılıkları eksiksiz takip edin.
KPI’larınızın üstünde kalın
Otomatik ve doğrudan posta kutunuza gönderilebilecek özel raporlar oluşturabilirsiniz. Hatta güncel tutmak için ekibiniz için önemli metrikleri geniş bir ekrana yansıtabilirsiniz.


Çalışan Deneyimini İyileştirin
Self servis hizmetini etkinleştirmek için bir bilgi tabanı oluşturabilirsiniz. Ayrıca, bir sorunu çözmek isteyen kullanıcılara çözüm makaleleri önermek için otomatik önerme özelliğinden de yararlanabilirsiniz. Bu özellikten yararlanarak, yaygın senaryolar için biletlerden kaçınırsınız.

Gartner Peer Insights Müşterilerin Seçimi
Freshservice, yine ITSM yazılımı için müşterilerin tercihi oldu. En kullanışlı servis masası yazılımı 2019 yılı en sevilen yazılım!
Her ölçekteki 20.000'den fazla işletme Freshservice'e güvenmektedir.

BLOSSOM
Küçük ekipler için ideal
- Olay Yönetimi
- Bilgi Bankası
- Self Servis Portalı
- Otomasyonlar
- Standart Raporlar
- Freshworks Market
- Sınırsız Son Kullanıcı

GARDEN
Büyüyen ekipler için ideal
- Blossom Planındaki Özellikler
- Hizmet Kataloğu
- Varlık Yönetimi
- Özel & Planlı Raporlar
- Portalde Çoklu Dil Desteği
- Güvenli Alan Adları Listesi
- Sınırsız SLA & Çalışma Saatleri
- Sınırsız Posta Kutusu
- 100 Ücretsiz Varlık

ESTATE
Büyük ekipler için en iyisi
- Garden Planındaki Özellikler
- Değişiklik, Sürüm ve Problem Yönetimi
- Yazılım Lisans Yönetimi
- Özelleştirilebilir Temsilci Rolleri
- Gelişmiş Güvenlik – Özel SSL & Özel E-posta Sunucuları
- İşletme Analizleri
- Kontrat Yönetimi
- Proje Yönetimi

FOREST
Kurumsal işletmeler için
- Estate Planındaki Özellikler
- Güvenli IP Listesi
- 1 Saatlik Destek HSA’sı
- Denetim Günlükleri
- Müşteri Başarı Yöneticisi
- Veri Merkezi Konumu